|
JESTEŚMY
PEWNI JAKOŚCI NASZYCH PRODUKTÓW!
Okuma
gwarantuje niezawodność swoich
kołowrotków. Wieloletnie doświadczenia
firmy na rynku światowym pozwalają
jej zaoferować PIĘCIOLETNIĄ GWARANCJĘ*
na wszystkie kołowrotki, od flagowego
modelu VS aż po najtańszy, jednołożyskowy
EXIDE. Wszystkie kołowrotki, na
których znalazł się znak OKUMA
są jednakowo niezawodne. One po
prostu się nie psują!
|
Marka Okuma to synonim niezawodności. Wieloletnie doświadczenia firmy na rynku światowym pozwalają jej zaoferowacę PIęCIOLETNIą GWARANCJę na wszystkie kołowrotki, od flagowego modelu VS aż po najtańszy, jednołożyskowy Exide. Okuma jest jedynym na świecie producentem gwarantującym pięcioletnią, bezawaryjną pracę wszystkich modeli oferowanych kołowrotków.
TECHNOLOGIE STOSOWANE W KOŁOWROTKACH OKUMA:
|
SLG
(Speed Lock Pinion Gear System)
- nowe przekładnie zębate w multiplikatorach,
które umożliwiają bardzo szybkie
osiągnięcie dużych prędkości
prowadzenia przyńty.
|
|
E2BB
(Extreme Elements Bearings) -
produkowane w Niemczech nierdzewne
łożyska kulkowe o ponad dziesięciokrotnie
zwiększonej żywotności (nawet
w ekstremalnie niekorzystnych
warunkach pracy, np. przy maksymalnym
zasoleniu). Jednocześnie, wykorzystanie
łożysk E2BB wyraźnie zmniejsza
opory ruchu poszczególnych mechanizmów,
co w efekcie czyni pracę kołowrotków
bardzo płynną i pozbawioną drgań.
|
|
EOS
(Elliptical Oscillation System)
- kolejny patent OKUMY; nowy
napęd posuwu szpuli, który gwarantuje
równomierność układania linki
oraz zapewnia wydłużoną trwałość
mechanizmu.
|
|
ALC
(AlumaLite Construction) - konstrukcja
obudowy i rotora z ultralekkiego
stopu aluminium; stop AlumaLite
jest sztywny, nie odkształca
się pod obciążeniem, zapewnia
idealnie równomierną pracę osadzonych
w nim mechanizmów kołowrotka.
|
|
DFD
(Dual Force Drag System) - nowatorskie
rozwiązanie sprzęgła hamulcowego
- zapewnia olbrzymi zakres siły
hamowania przy niezmiennej płynności
działania; oryginalny patent
polega, między innymi, na wprowadzeniu
specjalnie zaprojektowanych tarcz
ciernych.
|
|
HPB
(High Performance Bearings) -
specjalne, nie korodujące łożyska
kulkowe; przede wszystkim przeznaczone
do kołowrotków morskich, poddanych
działaniu soli. Patent OKUMY;
tej klasy łożyska dotychczas
były dostępne jedynie w kilku
najdroższych modelach kołowrotków,
oferowanych przez Japończyków,
a obecnie są standardem w każdym,
nawet najtańszym, morskim modelu
OKUMY.
|
|
MLW
(Magnesium Light Weight) - korpusy
kołowrotków muchowych wykonane
z supernowoczesnego kompozytu
magnezowego, o wadze niższej
o 25% od aluminium.
|
|
SSG
(Stainless Steel Gear) - przekładnie
w kołowrotkach morskich wykonane
ze stali nierdzewnej, pe?ne zabezpieczenie
przed korozją.
|
Aluminiowa obudowa i rotor (stop AlumaLite) - 16 łożysk tocznych (14 w przypadku najmniejszych modeli) - łożyska kulkowe klasy HPB - Szpula z lotniczego duralu - Całkowicie odporne na działanie soli łożyska klasy E2BB - Nowy system napędu posuwu szpuli EOS - gwarancja idealnego nawijania linki - Odkuwana, aluminiowa korbka - Zapasowa szpula z aluminium - Najnowocześniejszy układ sprzęgła hamulcowego - DFD - Bezpoślizgowa blokada obrotów wstecznych (jednokierunkowe łożysko rolkowe) - Dwie wersje: z przednim albo z tylnym sprzęgłem hamulcowym.
|