OKUMA KOŁOWROTEK TRIO WHITE FD 30 - NOWOŚĆ 2014!!! CSR (Crossover Spinning Reel) - kołowrotek przekraczający dotychczasową definicję tego rodzaju sprzętu. Inżynierowie Okumy wykorzystali do jego budowy najlepsze cechy dwóch materiałów: lekkich stopów aluminium oraz supernowoczesnych, sztywnych kompozytów grafitowych, łącząc je w niepotykany dotąd sposób. Z metalu wykonana została bardzo mocna, jednoczęściowa stopka kołowrotka oraz ramię rotora, a lekki i sztywny grafit utworzył solidną obudowę i rotor. Szpula kołowrotka Okuma Trio to konstrukcja wieloczęściowa, aluminiowo-grafitowa. System hamulcowy ukryty został w części z metalu gwarantującej jego stabilność, podczas gdy elementy grafitowe pozwoliły na zaprojektowanie efektownej stylistyki i obniżenie wagi. Hamulec klasy DFD, składający się z wielu filcowych, nasączanych olejem podkładek (wszystkie "made in Japan") daje niespotykaną kontrolę nad siłą, z jaką blokowana jest linka. Cały system jest oczywiście wodoszczelny (Hydro Block). Komfort użytkowania zapewniają wysokiej klasy łożyska oraz system nawijania PEG, opatentowany przed kilkoma laty przez Okumę. Na najwyższym poziomie stoi również zabezpieczenie antykorozyjne CRC, łączące stosowanie wyłącznie przekładni klasy HDG i pokrywanie wszystkich wewnętrznych elementów specjalną warstwą XHD, wiążącą się z metalem.
OKUMA TRIO WHITE:
• Obudowa i rotor z kompozytu grafitowego o podwyższonej sztywności; • Stopka i ramię rotora wykonane ze stopu AlumaLite; • Szpula z lotniczego duralu łączonego z wysokoprzetworzonym grafitem; • Szpula zapasowa identyczna ze szpulą główną; • 10 łożysk tocznych; • Łożyska kulkowe klasy HPB; • Bezpoślizgowa blokada obrotów wstecznych (jednokierunkowe łożysko rolkowe); • System napędu posuwu szpuli EOS – gwarancja idealnego nawijania linki; • Odkuwana, aluminiowa korbka; • Najnowszy układ sprzęgła hamulcowego – DFD; • Wielotarczowa konstrukcja hamulca przedniego z podkładkami filcowymi Made in Japan; • Wycinane na obrabiarkach CNC mosiężne części przekładni; • CRC: Corrosion Resistant Coating dla wszystkich metalowych elementów wewnętrznych; • HDG II: przekładnia HDG drugiej generacji, całkowicie odporna na korozję; • Hamulec wodoszczelny Hydro Block; • Wzmocniony, aluminiowy kabłąk; • Wyważenie rotora RES II; • 5 lat gwarancji.
Model |
Rozmiar |
Ilość łożysk |
Pojemność szpuli |
Przełożenie |
Waga (g) |
Okuma Trio White |
30 |
9+1 |
200m/0,20mm |
5,0:1 |
290 |
|