OKUMA KOŁOWROTEK TRIO SRS 20 - NOWOŚĆ 2015 !!! CSR (Crossover Spinning Reel) – kołowrotek przekraczający dotychczasową definicję tego rodzaju sprzętu. Inżynierowie Okumy wykorzystali do jego budowy najlepsze cechy dwóch materiałów: lekkich stopów aluminium oraz supernowoczesnych, sztywnych kompozytów grafitowych. Z metalu wykonana została bardzo mocna, jednoczęściowa stopka kołowrotka (SRS) oraz ramię rotora, a lekki i sztywny grafit utworzył solidną obudowę i rotor. Hamulec klasy DFD, składający się z wielu filcowych, nasączanych olejem podkładek (wszystkie "made in Japan") daje niespotykaną kontrolę nad siłą, z jaką blokowana jest linka. Cały system jest oczywiście wodoszczelny (Hydro Block). Komfort użytkowania zapewniają wysokiej klasy łożyska oraz system nawijania PEG. Na najwyższym poziomie stoi również zabezpieczenie antykorozyjne CRC oraz przekładnia klasy HDG II.
OKUMA TRIO SRS:
• Obudowa i rotor z kompozytu grafitowego o podwyższonej sztywności; • Stopka i ramię rotora ze stopu AlumiLite; • Szpula z lotniczego duralu łączonego; • 10 łożysk tocznych (9 kulkowych + 1 rolkowe), w tym łożyska klasy HPB; • Bezpoślizgowa blokada obrotów wstecznych (jednokierunkowe łożysko rolkowe); • System napędu posuwu szpuli PEG – gwarancja idealnego nawijania linki; • Odkuwana, aluminiowa korbka; • Najnowocześniejszy układ sprzęgła hamulcowego – DFD; • Wielotarczowa konstrukcja hamulca przedniego z japońskimi podkładkami filcowymi; • CRC: Corrosion Resistant Coating dla wszystkich metalowych elementów wewnętrznych; • HDG II: przekładnia HDG drugiej generacji, całkowicie odporna na korozję; • Hamulec wodoszczelny Hydro Block; • Wzmocniony, aluminiowy kabłąk rurkowy; • Wyważenie rotora RES II; • 5 lat gwarancji.
Model |
Rozmiar |
Ilość łożysk |
Pojemność szpuli |
Przełożenie |
Waga (g) |
Okuma Trio SRS |
20 |
9+1 |
220m/0,15mm |
5,0:1 |
249 |
|