Wędki
Mikado SSR (Sophisticated Structure Rods) to grupa nowoczesnych kijów grafitowych, które zostały skonstruowane "strukturalnie". Projekt wewnętrznej struktury blanku oraz zastosowana technologia grafitowa wynikają z przeznaczenia wędziska oraz przewidywanych własności techniczno-użytkowych. Wspólnym elementem łączącym podstawowe charakterystyki nowych kijów MIKADO jest przede wszystkim bazowy materiał wysoko modułowe, jakościowo selekcjonowane, włókno grafitowe. Oprócz wędzisk wytwarzanych z najwyższej jakości węgla stosujemy również inne rozwiązania, bazujące na włóknie grafitowym średniej gradacji a także kompozytów węglowych. W sezonie 2009 proponujemy trzy nowe rodziny wędzisk: "Sagittarius", "Taurus" i "Trython". Natomiast istniejące linie wędzisk: "Square Carbon", "Black Draft", "Silver Eagle" i "Golden Lion" wzbogacą się o kolejne modele, które pozwalają na jeszcze lepsze dopasowanie naszej oferty do wymagań współczesnego wędkarstwa
Kołowrotki
Najnowsze modele naszych kołowrotków wytworzono przy zastosowaniu nowatorskich technik projektowania i produkcji uzyskując dzięki temu radykalną poprawę komfortu, precyzji i skuteczności łowienia oraz zwiększenie trwałości kołowrotka. Symbolem nowej generacji naszych kołowrotków jest CD&T Complex Design and Technology. CD&T oznacza, że istnieje pełne sprzężenie pomiędzy każdą fazą projektowania, wytwarzania oraz użytkowania produktu. W przypadku Mikado NGR, mamy do czynienia z zamkniętą pętlą technologiczną, ściśle wiążącą każdy projektowany element kołowrotka z możliwościami najdoskonalszego wykonania oraz rzeczywistymi własnościami na łowisku. Każdy krok realizowany we wspomnianej pętli technologicznej jest sterowany i kontrolowany bardzo silnym układem wspomagania komputerowego.
Podstawowe cechy kołowrotków wytwarzanych w systemie CD&T:
Nowe przekładnie DG (Digital Gear) o podwyższonej sprawności mechanicznej gwarantujące eliminację drgań, zapewnienie płynnej i gładkiej pracy wszystkich kół zębatych, oraz radykalne wydłużenie żywotności przekładni.
Idealne spasowanie wszystkich elementów kołowrotka dające w efekcie zwiększenie mocy użytkowej korpusu, rotora oraz mechanizmów ruchomych.
Optymalizacja doboru łożysk tocznych średnica i rodzaj każdego łożyska tocznego wyznaczane są precyzyjnie w oparciu o przeprowadzaną analizę niezawodności projektowanej konstrukcji.
Indywidualnie wyznaczane stany naprężeń umożliwiające pracę w ekstremalnie niekorzystnych warunkach pracy.
|